Stinker

Jag stinker hårfärg just nu, har precis färgat min utväxt efter flera månader, så det var skönt att få det gjort.
Egentligen förstår jag inte varför jag skriver i den här skit bloggen, men har verkligen riktigt tråkigt just nu, väntar på att kungarna av tylösand ska börja.
Den här veckan har jag mått bättre än vad jag gjorde förra veckan. Varför jag var så grymt ledsen förra veckan berodde på mitt och Philips förhållande. Men vi träffades i söndags och pratade ut. Så nu känns det bättre.

Imorgon slutar jag kl 12 för att det är en lektion inställd, och det är den sista lektionen, och den ända lektionen vi har efter lunch. Så jag slutar innan lunch imorgon. Skönt! Sen på Fredag så slutar jag kl 1 som vanligt. Känns redan nu som att man har lov ;)

Nu ska jag fortsätta göra ingenting.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0