Happy!

Hejhej!
Sitter just nu i min säng, nerbäddad i mitt täcke. Mina ögon orkar knappt vara öppna. Sov i S-täje inatt så det blev en tidig morgon till skolan.
Imorgon är det Fredag! Så himla skönt.

Planer för helgen:

Fredag- Skola, Senare på kvällen hem till en tjej i Claras klass, sen dra till Grönan där Hoffmaestro ska spela, Men jag vill egentligen inte gå, är inte ett jätte fan av dem. Aja sen efter det drar vi nog vidare på någon fest.

Lördag- Åka till S-tälje på dagen, kanske stannar där på kvällen också.

Söndag- Drar till Ekerö med Philip och vara där och bara ta det lugnt.

Såhär ser min helg ut hittils.

Nu är klockan halv 10. Ska fixa lite saker i mitt rum, kanske borde ta och städa det, ser ut som en jävla bomb med saker har exploderat i mitt rum.

Sov gott då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0