Idol time

Hola!
Gick och hämtade oscar och Matilda idag, när vi är påväg hem så skriker någon " Emiiiilia!" Haha och jag fattade verkligen inte vem det var, men hon började vinka åt mig, så jag var ju då snäll och vinka tillbaka, men jag stog där som ett stort frågetecken, men sen när hon kom närmare så var det ju Clara! Haha men det var inte så konstigt att jag inte visste vem det var, Clara färgade håret brunt igår och hade inte sett det innan. Men fint var det iallafall!

Om en timme börjar Idol. Älskar att se på det när det är auditions, tycker inte det är särskilt kul när det är runt 10 peroner kvar. Då är det alldeles för seriöst.

Imorgon har vi också skolfoto, hatar det! Och vad ska jag ha på mig? Aja det löser jag imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0