J'adore you

Hej hej..
Är sjukt sur på mina föräldrar just nu, dem har varit borta i helgen, och så klagar dem över att dem tycker att det är lite stökigt, jag har fan städat både idag och igår. Skulle verkligen inte vara fel att flytta hemifrån! Det är verkligen skönt att få bo ensam.

Kan berätta lite om helgen.

Fredag: Kom tjejerna hem till mig och vi fixade iordning oss inför kvällen. Vi drog först till Gustaf, och där var det jätte trevligt! Sen var alla tvugna att dra några timmar senare för grannarna klagade. Så vi åkte till Brommaplan och därifrån tog en taxi till Spånga, men där var det rätt så segt, det roliga var att Viktoria blev nerputtad i en pool, haha! Sen tog vi en taxi tillbaka till Fridhemsplan och där åt vi mc'donalds, sen åkte vi hem till mig igen och sov.

Lördag: Hedda och viktoria jobbade, jag och Clara låg bara däckade i min bäddsoffa hela dagen typ, sen kom Viktoria och Hedda tillbaka och chillade lite med oss.
Runt 5 kom Philip hem till mig, så vi gick och handlade lite mat, sen gick vi hem igen och la oss och mös och låg och snackade, sen satte vi på filmen "Salt". Haha Philip somnade kl 9, och jag runt halv 10. Det var min Lördagskväll.

Söndag: Vaknade runt 9. Vi satte på ännu en film, och sen städade jag lite och så fixade vi iordning oss, så drog vi in till stan där Philips pappa och hans kompisar var med båten. Så vi åt lunch med dem, och sen så lämnade dem av mig vid essingen igen.

Nu måste jag gå och städa upp massa små skit ännu en gång.

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0