Läggdags

Ja nu ligger jag i sängen och ska ta och sova.

Juste har funderat nu ett tag på att byta skola. Jag står just nu i kö till Claras klass på Bromma, men jag kommer inte fram någonstans i kön. Så nu har jag funderat på Jensen Norra. Ska ringa dit imorgon och titta hur stor chans det är att komma in. Det verkar så skönt med halvdagar. Amelia ska kanske också byta så de skulle vara sjukt kul om vi började tillsammans.
Aja berättar mer om hur det kommer gå senare.
Imorgon är det skola, börjar kvart i 10 och slutar 3. Sen kommer antagligen Philip hem till mig eller så åker jag hem till honom. Vill träffa honom så mycket som möjligt den här veckan. Sen åker han bort i typ 9 dagar till värmen. Usch, det var jätte jobbigt att vara bort från honom så länge i sommras. Men jag får krama om tjejerna istället :P

Nu ska jag sova, godnatt, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0