Taaaaaggar!!

Hejhej!
Egentligen orkar jag inte skriva, har suttit vid datan i 4 timmar och pluggat, har historia prov på torsdag, och det är mycket svåra ord att lära in. Men nu börjar dem sätta sig.

Juste har glömt att berätta för er vad jag, Clara, Hedda och Viktoria ska göra på sportlovet.. VI SKA TILL VAL THOREN!!!!!! Som ligger i alperna, vi åker dit med företaget rollingsnow, ett företag som några tjejer i östra real har skapat. Så vi kommer typ vara ett gäng som åker, och hotellet ligger på bargatan ;). Man åker buss dit och buss hem, alla som har varit där säger att det är en riktigt rolig resa att åka på. Själva resan kostar 6700 kr ( Bussresa, boende och liftkort) Anmälningsavgift kostar 750 kr. Och sen är det såklart massa fickpengar. Och jag ska betala allt själv typ. Hehe, men jag ska skriva ett CV imorgon och söka jobb på något cafe. Iallafall så finns det 140 platser, men när jag bokade så var det bara 20 platser kvar. Alla vi är så sjukt taggade, skönt ska det bli att åka ensamma också!
Viktoria räknade ut att det 150 dagar kvar, haha! Räknar ner dagarna!

Nu ska jag iallafall sätta på en film på datorn och sen sova, har håltimme på morgonen så jag börjar 11, och sen så har jag håltimme från sista lektionen så slutar halv 3 istället för kvart över 4. Sjukt nice!

Puss och godnatt!


Här är en video från Val Thorens, sjukt nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0